تور اروپاتور اروپا10102222334455667788991111دور دنیادور دنیا

گروه تورهای نوین برگزار کننده تورهای خارجی و داخلی در 30 استان کشور

 سفر به ایران از نگاه گردشگران اروپایی مطلوب و کم‌هزینه است بازگشت

مدرس گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه بینالود فرمودند: گردشگر اروپایی معتقد است سفر به ایران کم‌هزینه و مطلوب است.

راحله خواجه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی تماس با تعدادی از گردشگران اروپایی، مشخص شد آن‌ها جزوه‌هایی که راجع به ایران منتشره شدهخا است را در اختیار دارند تا اطلاعات خود را در رابطه با ایران افزایش دهند و این موضوع نشان دهنده علاقه آن‌ها به سفر به ایران است، چراکه معتقد بودند ایران به لحاظ هزینه سفر خیلی خوب است و این موضوع موجب رضایت آن‌ها شده بود.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید میزان ورود گردشگر به مشهد و برخی از شهرهای کشور افزایش یافت و سرمایه‌گذاری بهتری صورت گرفت، عنوان کرد: دولت یازدهم برنامه‌ریزی بهتری و همچنین بودجه بیشتری را نیز برای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درنظر گرفته است، اما قطعا کم و کاستی‌هایی نیز وجود دارد که با گذشت زمان بهبود خواهد یافت.

خواجه‌ای تصریح کرد: با توجه به اخبار جدیدی که در خصوص عزل و نصب مدیران جدید در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری به گوش می‌رسد قطعا این دولت توانسته عملکرد مثبتی داشته باشد، همه این موارد می‌تواند نشانه‌هایی از امید برای ما باشد و منتظر خبرهای بهتری در این زمینه هستیم تا در طی سال‌های آینده شاهد ورود گردشگران بیشتری باشیم.

مدرس مدیریت جهانگردی در دانشگاه بینالود بیان کرد: در واقع سیستم اداری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارای عیب است، نقص‌هایی به آن وارد شده که امیدواریم دولت جدید و رئیس جدیدی که برای این سازمان انتخاب می‌شود عیب‌ها و اشکالات این سیستم اداری را رفع کند.

خواجه‌ای افزود: باید گفت که این عیب محدود به شخص خاصی نیست و امیدواریم در دولت جدید گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شود.

تاریخ خبر:  1396/04/12
پنجشنبه 30 فروردین 1403
ورود آژانس‏های همکار
رمز خود را فراموش كرده‌ام
http://www.irantouronline.ir/registration.aspx
http://www.subscribepage.com/u6d8y8

تمامی کالا و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.